PřihlášeníPřihlášení RegistraceRegistrace nového uživatele  DeutschDeutsch
Střezimíř nádraží (Střezimíř nádraží) - Pokračování příběhu o neskutečné neschopnosti SŽ

Přispěl: Jiří Hemmer

SŽ, upozorněna na skutečnost, že optimalizací, kterou navrhuje, přijdou obce o dopravní obslužnost, stáhla projekt s tím, že ho upraví
a následně vyšla s prohlášením, že nové zastávky budou na mostech.
Jedná se o tak kuriózní řešení, že na celém světě se s podobným nesetkáte. Není vůbec známo jak si železniční správa představuje
vyřešit přístup k zastávce např. v bezbariérové variantě. Ale vzhledem k myšlení SŽ tak nápadně podobnému myšlení doby normalizace
totalitnímu jednání ředitele a neochotě cokoliv pro cestující udělat, by se dalo předpokládat, že cestující budou nuceni skákat z mostu do
kupky hnoje a na most je vystřelí prakem. Zemědělské družstvo bude zaúkolováno vyměňovat hnůj co nejčastěji, aby dopad byl co nejměkčí.
Tolik novinky ze SŽ.
Z chování vlády se ovšem dá usoudit, že hodlá předstírat, že VRT bude a nechá SŽ bourat železniční infrastrukturu dál.
SŽ už nadělala a ještě nadělá škody za miliardy korun. Vláda dobře ví, že kvalifikované zaměstnance nemá. Nemá ani peníze.
Ví, že nejsou schopni postavit jakoukoliv složitější stavbu a že dokonce nejsou schopni postavit kvalitní projekt viz nesmyslný
projekt přesunutého nádraží v Brně. Tato levicová politika ukázat, že jdeme dopředu ačkoliv se ve skutečnosti jedná o úpadek,
nás bude stát miliardy korun a vrhne nás opět do sociálních problémů. A cui bono? Tedy, komu ku prospěchu?
Další levicové vládě. Prohlášení současného premiéra " Já nikdy neodejdu" či Duškovo " Restauratéři se přeškolí na dělníky"
nesvědčí o demokratickém vývoji.
Na začátku byla šance alespoň na ty tratě uvést do stavu jakéhosi standartu. Po 80 letech zanedbávání se podařilo dát dohromady
pouze několik hlavních koridorů z mnoha.Ty byly vcelku správně vytyčeny už na začátku 90 let. Některé nejsou dosud dokončeny
viz Praha - Plzeň - Domažlice, Praha - České Budějovice, s jinými se ani nezačalo Brno - Ostrava / Zlín, Olomouc/ či Praha - Karlovy Vary - Cheb.
Ze zbylých tratí se měli vybrat ty páteřní: Praha- Liberec, Praha - Hradec Králové, Praha - Jihlava, spolu s tím příměstské trati v okolí
velkých měst, které jsou nejvíc zatížené, pak trati doplňující síť a některé lokálky většího významu a zbytek tratí.
Optimalizace by zahrnovali zvýšení traťové rychlosti peronizaci, opravu budov a jejich využití a mnoho dalšího dle místních podmínek.
Místo toho se jenom nesmyslně likviduje vybavení železnice což je to POSLEDNÍ co by se mělo dělat v rámci optimalizace, protože až
nakonec se ukáže co je skutečně nepotřebné ani to se nemusí řešit demolicí, ale např odprodejem.
Zatím se narušuje pouze stylová jednota tratí výstavbou odporných paskvilů, které stojí zbytečně spousty peněz, nikdo o ně nestojí
a nesplňují standart. SŽ má pocit, že se u nás změnilo podnebí a je celoročně teplo, že vlak je tramvaj, která jede každých 5 minut
a tak betonová budka bude stačit. Úprava budov demolicí jejich částí je taktéž zcela nesmyslná. Po ekonomické stránce je počínání
SŽ naprosto neopodstatněné a vznikající škody nelze nijak omluvit.
Největší otázka stojí: Na co nám budou ty dálnice, když na auta nebude a lidé budou nuceni používat zničenou železnici, protože
většina peněz šla do výstavby dálnic. To si ale měli rozmyslet dřív.

Vloženo: 25.12.2020



Komentáře a upřesňující informace


Žádný záznam

 Komentáře a upřesňující informace
Jméno:
E-mail:
Pokud chcete automaticky zaslat odpovědi, uveďte Vaší emailovou adresu (v platném tvaru např. ja@seznam.cz). V rámci antispamové ochrany nebude Váš email nikde zobrazen. Poslouží pouze pro automatické zaslání odpovědí na Váš příspěvek.
Nadpis:
Komentář/Upřesnění:  
V rámci ochrany proti spamovým příspěvkům opište číslo 85 do následujícího políčka:

   





VĂ­ce informacĂ­ ZDE

Trocha reklamy na podporu webu:
TOPlist