EinloggenEinloggen AnmeldenAnmelden  ĂˆeskyÈesky
› Bild hinzufügen
› Artikel hinzufügen
› Verweis hinzufügen
› GPS hinzufügen
Umgebung:
Nový mlýn 0.6km
Skuteč - lomy 5.8km
Žampachův mlýn 6.0km
U řeky 9.2km
Mládkův mlýn 9.4km
Cukrův mlýn 9.7km
Cukrový mlýn 10.1km
mlýn Bělá 10.2km
Šilinkodol 10.4km
Kuchyňkův mlýn 10.7km
Výpis je omezen na 10 míst. [více]
[Miloš Miličevič 24.5.2006] 
Lezaky  (Ležáky)

Kategorie: Obec   
Bezirk: Chrudim
Die Ursache des Untergangs: Zničeno nacistickým Německem -
Untergangsepoche: Před 1945  (Jahr: 1942)
Aktuelle Stand: Zničena zcela

 WGS-84 Koordinate (GPS)
 Šířka N(Y)°Délka E(X)°BeschreibungEingegeben 
  49.83278 15.90000  Miloš Miličevič 24.5.2006  

 Ortsgeschichte und Andere Artikel
Geschichte des Untergangs  [Dieter Pohl 21.3.2007]
Lezaky war ein Weiler mit 47 Einwohnern in Ostböhmen. Seine Bewohner lebten von der Arbeit im benachbarten Steinbruch Dachau. Lezaky wurde am 24. Juni 1942 als Vergeltungsmaßnahme durch die SS zerstört und dem Erdboden gleich gemacht. Seine Fluren befinden sich heute in der Gemeinde Meretitz im Bezirk Chrudim.
Am 29. Dezember 1941 setzte ein britisches Flugzeug drei Gruppen von tschechischen Fallschirmspringern im Protektorat Böhmen und Mähren zur Durchführung eines Attentates auf den Reichsprotektor Reinhard Heydrich ab.
Die Gruppe Silver B, deren Ziel Hermannstädtel war, ging irrtümlich bei Podiebrad nieder. Den drei Fallschirmspringern... [weiter]

 Entwicklung der Bewohnerzahl und Häuser
Kein Datensatz

 Zeitbilder und Ansichtskarten
 Osobnosti
 Gegenwärtige Bilder

 Andere
Kein Datensatz


Kommentar und weitere Informationen zu dem Ort


Český popis [Petr Kobza 28.5.2008 12:27] | Reagieren
Ležáky, nazývané podle potoka Ležák, byly osadou chudých kameníků a drobných chalupníků. Tvořilo ji osm domků. Kolorit ležáckého údolí dotvářel mlýn, který však patřil pod Miřetice. 15. březen 1939 den okupace českých zemí a 27. září 1941 nástup říšského protektora R. Heydricha - to jsou dva předstupně tragedie, nejen ležácké.

Oficiální zpráva tisku z 26. 6. 1942: Dne 24. června byla osada Ležáky u Louky (okres Chrudim) srovnána se zemí. Dospělí obyvatelé byli podle stanného práva zastřeleni. Obyvatelstvo přechovávalo české parašutisty, kteří měli vedoucí účast na přípravách atentátu na SS-Obergruppenführera Heydricha, a pokoušelo se je zachránit před policejním zakročením. Poslední zprávu do Londýna odesílá Potůček z úkrytu v Bohdašíně 26. června: "Ležáky u Vrbatova Kostelce, kde jsem byl se svojí stanicí, byly srovnány se zemí. Lidé, kteří mi pomáhali, byli zatčeni. Přístí vysílání ve 23. hodin dne 28. června." Nedošlo k němu, u obce Trnová byl zastřelen strážmistrem Půlpánem. Ke stržení trosek došlo až před vánocemi 1943.

Ležácké děti byly převezeny do Lodže. Jarmila a Marie Šulíkovy byly uznány schopnými poněmčení a předány do německých rodin pod cizími jmény. Až po válce je přivezl zpět policejní inspektor Josef Ondráček. Ostatní děti byly pravděpodobně převezeny do Chelmna. Zde byly v létě 1942 zplynovány stovky polských dětí, 82 dětí z Lidic i 11 dětí z Ležáků.

Gestapácký komisař Clages byl za akci Ležáky povýšen a přeložen do Budapešti, zemřel 15. 10. 1944.

Minulý režim nerad připouštěl hrdinství, nepoddajnost, odvahu a odbojnost obyčejných lidí, zvl᚝ ve spojení se západním odbojem.

Více na www.lezaky.cz
Zabránit aktivizaci neofašistických sil [cj 23.6.2008 10:02] | Reagieren
Zabránit aktivizaci neofašistických sil
http://halonoviny.cz/index.php?id=62360
Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [cjjj 23.6.2008 10:07] | Reagieren
Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů
http://halonoviny.cz/index.php?id=62344
Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [sherudan 11.6.2011 20:13] | Reagieren
Souhlasím s vámi, že tito hrdinové by neměli být zapomenuti. Je však doslova nechutné odvolávat se při tom na tiskovinu, která je hlásnou troubou ideologie, která je vinna zločiny neméně brutálními. Ideologie, jejíž nositelé se všemožně snažili vymazat nebo alespoň znevážit památku našich letců a parašutistů v Británii. Měl byste se stydět.
Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Martin Klíma 12.6.2011 07:29] | Reagieren
souhlasím s vámi . Je mi 25 let a doufám že se dožiju dne , kdy bude KSČM v Čechách zakázána a její hlavní představitelé pozatýkáni .
Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Rudolf Přibáň 12.6.2011 19:57] | Reagieren
Také souhlas. Já se sice dožil toho, že KSČ byla prohlíšena zločineckou organizací a zakázána, niucméně její pohrobci si tu hrají na ty spravedlivé. Při tom je to jedna sebranka s těmi, které jsme před více než 20ti léty poslali na smetiště dějin. KSČM není státotvornou stranou.
Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Tonda 25.1.2012 13:41] | Reagieren
No a já si zase myslím, že KSČM je v současnosti jedinou stranou, která nemá máslo na hlavě. V roce 89 jsem cinkal klíčema, bylo mi 29 let a myslel jsem si, že dělám tu nejsprávnější věc co mohu. Dneska jsem se svým dětem hluboce omluvil za to, že jsem vůbec na ten "Václavák" lezl. Kdyby mi tenkrát někdo řekl, že budu volit KSČM, tak jsem ho podle nálady, buď kopl do zadku, nebo se mu vysmál. Dnes v roce 2012 s klidným svědomím tu KSČM do volební urny hodím. Pokud svoboda, prosperita v kapitalizmu, právo a všemocný trh vypadá tak jak ho máme dneska, tak bych se raději vrátil před rok 89. Současná vláda zločinců je něco tak strašného, že soudruzi jsou proti těmto zlodějům jen slabý odvárek.
Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Rudolf Přibáň 26.1.2012 07:13] | Reagieren
Klidně si házejte do urny, co libo. Nic nezměníte na tom, že členové KSČ byli a jsou zločinci a jestli se vám tolik stýská po těch "zlatých" časech před rokem 1989, kdy se na všechno stály fronty, kdy byly uzavřené hranice a kdy STB fízlovala kdekoho, kdo se režimu nelíbil, odstěhujte se do severní Koreje, nebo na Kubu, tam si toho socializmu užijete až nad hlavu. Dnešní stav je jen výsledkem toho, jak nás socializmus vychoval a z hlav některých lidí jen tak nezmizí pocit pohodlí socialistické berličky, kdy vševědoucí strana a vláda organizovala lidem život.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Tonda 26.1.2012 13:15] | Reagieren
Já jsem ale nepolemizoval o tom, že v KSČ nebyli, nebo byli zločinci. Jistě, děli se strašné věci, hlavně v padesátých letech, uvědomte si, že ale bylo pět let po válce a svět byl trochu jinde. Ale znovu se potvrzuje to, co napsal v reakci Míra, zase se papouškuje jen to, co slyšíte v TV. Když někdo nesnáší KSČM a dojdou mu argumenty hned zařve, "a oni zabili Horákovou". Navíc, psal jsem o současné KSČM. Já také nepřipomínám katolíkům, že ve jménu Boha a kříže vyvraždili celé původní obyvatelstvo Ameriky. A že mají více krve na rukou než kdejaký režim si můžete být jist. Přesto dlouho byli v parlamentu a ovlivňovali dění v ČR. A znovu se snaží tam dostat. A v poslední řadě bych chtěl dodat to, že k čemu je mi, že můžu vyjet kamkoli, když mi u Plzně dojde benzín a už nemám na to abych se vrátil :-) . Hezký den a trochu rozumu do hrsti, méně se dívejte na komerční zprávy. Například pohřeb pana Havla mi zrovna připomínal podobné divadlo, jako nám předvedli Korejci.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Tonda 26.1.2012 13:23] | Reagieren
Omluva ze děli y, chtěl jsem napsat, že dělali.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Rudolf Přibáň 26.1.2012 14:22] | Reagieren
K tomu, že srovnáváte pohřeb p. Havla se šaškárnou v Koreji, nemám slov. To že vám u Plzně dojde benzín a vy nemáte na to, abyste se vrátil, je pouze vᚠproblém. Pokud vás zaměstnavatel málo platí, najděte si lépe placené zaměstnání. Podle vás socialistitcké rovnostářství asi bylo to pravé ořechové, že? Všichni máme stejné podmínky, pouze někteří závidí těm, co mají dobře placená místa. Opět typicky česká záležitost. Že je ale způsobena neschopností onoho jedince, si nikdo nepřizná. Já nic nepapouškuji, jen se dívám kolem sebe a uvědomuji si, že to, oč se sám nezasloužím, mít nebudu. Co je současná KSČM? Jen pohrobci KSČ, kteří, kdyby se režim obrátil, by dělali stejná zvěrstva, jako jejich předkové v padesátých létech. Mám dost estébáckých šikan, vlády polointeligentů, kteří ve jménu dělnické třídy šlapali po vzdělaných lidech, protože se jim nemohli intelektuálně vyrovnat, kreténů, kteří se neuměli živit jinak, nežli řvaním na lidi, proto byli důstojníky ČSLA, různé fízly, kteří si masturbovali své ego tím, že udávali a další podobné případy. A tento režim jakýkoli, nikdy se nemůže stát, aby se do vedoucí pozice dostal někdo, kdo bude propagovat třídní boj ve jménu šastných zítřků, případně jinou formu dikatury. V tom je, vážený, to, proč já nikdy nedám komunistovi hlas a proč jsem a budu pravicového smýšlení. Rozhlédně se jen po těchto stránkách, kolik je tady citátů z tak obskurního plátku, jako jsou "Haló noviny". Nelze se pak divit, že se tady prezentuje rétorika socialistických časů a oslavuje socialismus jako spása lidstva.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Tonda 26.1.2012 15:36] | Reagieren
Tak už naposledy. Na tyto stránky jsem se podíval proto, že v TV šel pořad o zvěrstvu, které se stalo ve vesnici Ležáky. Jen jsem trochu reagoval na debatu, o Vaší teorii kdo, a jak by měl být zakázán. Když už tady debatujeme, tak k tomu pohřbu. Je mi jedno kdo a jak pláče, je to jeho věc, ale abych slyšel několik dní za sebou, že pan Havel byl ten největší, nejmoudřejší, nejspravedlivější a jediný správný ČECH v této zemi, tak to bylo i na mě moc. Po Bohu to byl asi on, jediný a nejlepší. Když jsem ale slyšel, že Havel = Masaryk, tak to už byl vrchol. Asi budete mladý chlapec, jinak by jste nemluvil jako kniha vydaná ODS. Nechci rovnostářství ale nemáte pravdu v tom, že máme všichni stejné podmínky. Nikomu nic nezávidím, jen říkám, že nemám rád hloupé řeči o tom, že někdo je socka a zavinil si to sám a někdo je úspěšný podnikatel, jako třeba pan Hušák. Prostě, jde o to, aby i ti, co Vám vyvážejí septik mohli žít jako normální lidé a né jako spodina. Protože bez podobných zaměstnání se neobejde ani ten kdo má podle Vás dobře placené místo. Každý nemůže být chytrý jako vy, musíte se smířit s tím, že Vás budou obklopovat i ti neschopní jedinci, bez kterých se ale neobejdete, protože by jste se třeba, jak jsem psal, utopil v hov...ech. Nakonec, to Vám nepřeji, se můžete dostat do životních problémů a zdravotních potížích a pak bychom si mohli popovídat o tom, "oč se sám nezasloužím, mít nebudu". Prostě podle Vaší reakce jste se stal obětí podobných řečí jako že, za bolševika nebylo maso, když jsem chtěl gulᚠ"musel jsem zabít souseda", mandarinky, pomeranče a banány jsem viděl poprvé po roce 89. Následně slabší jedinci podlehnou tomu, že jim někdo řekne, že za bolševika nebyly počítače, Internet, mobilní telefony, a o to nás soudruzi připravili. Ostatně zeptejte se tatínka, jistě Vám řekne, že s bolševikem neměl nikdy nic společného a nikdy je nevolil. Takových se totiž po 89. najde 10 miliónů, za společného státu se Slovenskem 15. Všichni byli disidenti a odpůrci režimu :-). Docela bych Vás rád poznal, protože podle toho co píšete by z Vás za bolševika byl perfektní politický pracovník. Prostě co říká současná elita je prostě fakt. Jak říkal Joseph Goebels, "stokrát opakovaná lež se nakonec stává pravdou". Přeji Vám a Vaší rodině, aby se nikdo z Vás nedostal do potíží a vše Vám vycházelo a nebyli jste nikdy odkázáni na "socialistické časy", jak píšete. Mějte se fajn.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Tonda 26.1.2012 16:12] | Reagieren
Jó a ještě k tomu špiclování, no mám pocit, že minulá STB byla je slabým odvarem současné doby. Dneska ve jménu boje proti terorizmu jsou kamery všude i ve výtahu, kontrolují nám všechno co se napíše na Netu a na soukromé poště. Jaký rozdíl je, že pan Ladislav Bátora přišel kvůli špiclování korespondence na Netu o místo, s NECHUTNÝMI praktikami STB. A přitom šlo jen o to, že označil současného mocipána Schvarcenbergra za stařečka a jiné nepodstatné řeči. Pana Bátoru nemusím, aby bylo jasno. Rozdíl žádný jen ten, že současné složky mají dokonalejší techniku. Jen aby nedošlo k tomu, že nám začnou za krk dávat čip jako psům a prostřednictvím sledování mob. tel. se nebudete moci ani v soukromí uprdnout.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Tonda 26.1.2012 18:28] | Reagieren
A ještě malá reakce na Vámi napsanou repliku, že co je současná KSČM? Jen pohrobci KSČ, kteří, kdyby se režim obrátil, by dělali stejná zvěrstva, jako jejich předkové v padesátých létech. Mám to tedy chápat tak, že pokud by vyhrála KDU a křesané, opět zde zahoří hranice a budou se prodávat odpustky a ve jménu Boha krást majetek? Protože podle toho co jste napsal, vrah je pořád vrahem a pohrobci víry, která zabila strašnou spoustu lidí by dělali stejná zvěrstva jako jejich předkové. Samo sebou to není pravda ani o těch ani o oněch. To je jen uměle vyvolaný strach a děs z komunistů. Bohužel spousta lidí jim to žere. Nestrašte pořád sněhulákem v létě.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Rudolf Přibáň 26.1.2012 22:11] | Reagieren
Vážený pane, s vámi ztrácet slovo je asi opravdu zbytečné.
1. Nejsem tak mladý, jak si myslíte, jsem dítě let padesátých, mám to za pár do důchodu.
2. Otce, ani matky se už nezeptám, oba byli ročník 1920 a oba jsou již po smrti.
3. Nevím, jak vy, já jsem zažil estébáka, který mi v zaměstnání mířil samopalem na záda ve jménu dělnické třídy jen proto, aby nebyla ohrožena ideologická čistota informací. Toto se v dnešní době nemůže stát, aby státní moc takto hrubě zneužila své bezpečnostní složky.
4. Nikdo uměle nevyvolává starch z komunistů, tato hrozba je zcela reálná v případě, že by se dostali k moci jako jediná strana. Vznikl by teror ne nepodobný tomu v padesátých létech. V období vlády jedné strany, kdy bylo důležitější to, zda "okna zdobí, vlajky věší", než to, jaký je kdo odborník , jak se dokáže postavit k práci. Tehdy právě nebyly rovné podmínky, nebo ten, kdo mával rudou knížkou na tom byl mnohem lépe, než ten, kdo s nimi nesouhlasil, případně se pouze vůči nim vymezoval.
5. Trvám na tom, že všichni máme rovné podmínky. Přece si vážně nemyslíte, že ten, kdo čistí kanály, bude mít stejný plat, jako nějaký ředitel podniku. Pokud necítíte, že je tam diametrálně rozdílná odpovědnost, pak je mi vás líto.
6. Nevím, kdo jste a co děláte, ale vězte, že jen člověk sám je strůjcem svého štěstí a záleží čistě na jeho vzdělání, znalostech a zkušenostech, jak se dokáže uplatnit v životě. Nesnáším kecy o tom, že je "chudák ten, komu to ve škole nešlo a teď musí dělat podřadnou práci". To je jen jeho věc a jeho odpovědnost. Je snad jasné, že nějaký blb nemůže zastávat nějakou pozici, ve které bude mít odpovědnost za rozhodování. Toto bylo za komoušů a podle tohoto také vypadalo.
7. Z toho, co jste tu napsal, vyplývá, že jste se měl za komunistů výtečně a nyní je vám líto, že vše skončilo a že vy se již nedožijete jejich návratu. pokud jsou lidé rozumní, nedopustí, abyste vy a vám podobní dostali za pomocí nějakého totalitního ržimuopět do vyšších pozic. Komunizmus a fašismus jedno jsou, pouze mají různé kořeny. Rozumný člověk nikdy nedopustí, aby nám vládl jakýkoli totalitní režim.
8. Pokud p. Havel nebyl vaším prezidentem, nechte ho, prosím, na pokoji, nebo o mrtvých jen v dobré. Pokud na něm nic dobrého nevidíte, pak raději mlčte.
9. Nikdy jsem nebyl a nebudu profesionální politik a proto se musím jen pousmát nad vaším konstatováním, že by ze mne byl bezvadný politický pracovník. K tomu mám opravdu daleko. Jediné co umím, je poctivě pracovat a toho se držím. V životě se mi to vždy vyplatilo a toho se budu vždy držet. Nepotřebuji žádnou berličku v podobě strany a vlády, abych se měl dobře, vystačím si sám.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Tonda 27.1.2012 00:02] | Reagieren
Tak Vážený pane,
1. je mi 52 let a to, že otec a matka byli v ROH a otec v KSČ ano, to vím naprosto jistě, nemusím se dovolávat toho, že již zemřeli, proto se jich zeptat nemohu.
3. podobného estébáka jsem naštěstí nezažil a napsat se dá cokoliv. Pokud máte opravdu takovou zkušenost je to nemilé. Já jsem ale nikde neobhajoval padesátá léta a to co se dělo.
4. Trvám na tom, že je to jen uměle vyvolaný strach, soudruzi, tací jako byli v padesátých letech nemají na světě žádnou podporu, proto se nemohou dostat k moci.
5. Nikde jsem nenapsal to co mi podsouváte, nikde jsem nepsal, že by měl člověk, který je vyučený, nebo kdo čistí kanály mít plat stejný jako velice specializovaný odborník.
6. v bodě 6 s Vámi nesouhlasím už vůbec. Nemůžete přeci tvrdit, že všichni musí mít skvělé výsledky ve studiu a ten komu to nejde je odsouzen nuznému životu. Samo sebou, že člověk který má vyšší vzdělání má větší odpovědnost a k tomu příslušně vyšší plat. Proto bych ve Vašem případě hodnocení těch co nemají vysokoškolský diplom a kdo je BLB byl poněkud opatrnější. Možná by jste tím urazil spoustu lidí.
7. Ano měl jsem se dobře a pokud to srovnám s dneškem, kdy je mi 52, jsem po úrazu občan znevýhodněný v práci a více jak dva roky nemohu sehnat práci, tak musím souhlasit s Vaším názorem, že dobře už bylo.
8. Nemluvil jsem o tom, že pan Havel byl špatný člověk. Naopak, byl to jeden z nejhodnějších lidí, možná k jeho škodě. Psal jsem jen o tom, že to divadlo o supermanovy se mi ani za mák nelíbilo. Zase mi podsouváte to co jsem nenapsal.
9. Opravdu Vám přeji, aby Vám vaše poctivá práce dlouho vydržela.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Rudolf přibáň 27.1.2012 07:10] | Reagieren
Ad 1: Mně je 57 a dovolávat se musím, protože je to pravda. Koneckonců jste mi doporučoval, abych se zeptal otce.
Ad 3: Buďte rád, že jste ho nezažil, kdyby ano, možná byste měl dnes jiný názor. 50tá léta jste opravdu neobhajoval, nicméně z toho, co jste tu napsal se vám po vládě jedné strany velmi stýská
Ad 4: Kdyby to byl uměle vyvolaný strach, byla by tato debata zcela zbytečná. Jeden z požadavků KSČM je totiž to, abychom vystoupili ze všech mezinárodních struktur (to už tu také bylo, že)?
Ad 5: napsal jste: cit: "Prostě, jde o to, aby i ti, co Vám vyvážejí septik mohli žít jako normální lidé a né jako spodina." konec cit. Tací lidé čistí septiky jen proto, že nic jiného neumí. Takže je pouze jejich věcí, co dělají a jak žijí. nemohou nadávat na své nadřízené, stát, či politiky.
Ad 6: To opravdu netvrdím, pouze ti lidé pak nemohou vést závistivé řeči typu "Ten se má, on je vedoucí (ředitel, ministr), on si to může dovolit". Já také nemám vysokoškolský diplom a přesto si špatně nežiji. Zkrátka kdo chce rovnostářství, musí zpět do socializmu. Třeba v Sev. Koreji ho bude mít. Bude se sice pást, ale uvidí kolem seba tisíce dalších, kteří jsou na tom stejně.
Ad 7. Osobně vás lituji, že máte problém jak zdravotní, tak se sehnáním práce. U vás je to jasné. Existují však tací, kteří tvrdí, že práce není. Ve skutečnosti však odmítnou práci, která jim buď nevyhovuje, nebo by museli změnit svoje pracovní návyky, či se přeškolit. Viz. např horníci (já jsem horník, kdo je víc). Ti nic jiného dělat nebudou, protože to mají ve svých hlavách takto zapsané. Při tom jsou to vesměs šikovní lidé, kteří (kdyby chtěli), dokáží se přeškolit na různé jiné profese. Já přišel o práci 2x a novou jsem získal max. do měsíce. V obou případech to bylo po padesátce.
Ad 8: Je jen věcí těch nejbližších, jaký pohřeb zesnulému vystrojí. Já to nekritizuji. Teoreticky si pak můžete vzít do úst jakýkoli jiný pohřeb státníka, a už to byl Masaryk, Gottwald, Kennedy, nebo kdokoli jiný. Státní pohřeb se zkrátka vymyká běžným zvyklostem.
Ad 9: Já vám děkuji.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Tonda 27.1.2012 10:54] | Reagieren
Průšvih je trochu v tom, že mám opravdu špatné koleno a tak mě nechtějí ani na skladníka. Faktem je, že soudruzi nás učili jen ruštinu a to ještě špatně a tak kamkoli přijdu chtějí po mě angličtinu a to jsem pak za toho blba, jak jste psal :-) . Je to těžké, do výkopu dělat nemůžu, v administrativě nemám to správné jazykové vybavení. Bohužel, v tomto věku mě to do palice už neleze. Pan Drábek mi vzal invalidní důchod, prostě je to na h..... Ale můj zdravotní stav není rozhodně ten hlavní důvod proč jsem psal, že jsem zklamaný jaký to vzalo směr po roce 89.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Rudolf Přibáň 27.1.2012 12:27] | Reagieren
S jazyky jsme na tom stejně, přesto já (i když se nedomluvím, umím Aj a Nj alespoň pasivně. Jako elektrotechnik jsem zkrátka neměl s prací problém Pan Drábek vám důchod nevzal, je to věc legislativy. A poměry po roce 89? Vždy jsou tám jen ti, které jsme si zvolili. Nikdo nám je tam nedosadil (jako kdysi za soudruhů, kdy volby byly fraškou). . A ti, kteří tvrdí, že volit nepůjdou, u těch mám za to, že souhlasí se stávajícím stavem.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Tonda 27.1.2012 14:07] | Reagieren
Tak abychom to nějak vtipně zakončili. http://www.stream.cz/video/656158-jak-dopadne-holubice-miru-kdyz-se-dostane-do-rukou-ruskym-pionyrum :-) .
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Rudolf Přibáň 27.1.2012 21:38] | Reagieren
Ano, měli bychom zakončit humorem. Díky za odkaz. :-)
Re: Re: Re: Nezapomínejme na hrůznosti německých fašistů [Míra 4.11.2011 21:49] | Reagieren
A já se doufám dožiji dne, kdy mladí (mě je 40) konečně začnou používat vlastní hlavu místo papouškování propagandistických nesmyslů. Pak možná pochopí, že na zrušení a pozatýkání tu máme daleko aktuálnější kandidáty než onu jmenovanou politickou mrtvolu.
Vypálené Ležáky připomíná nová muzejní expozice [ct 6.4.2010 10:17] | Reagieren
Vypálené Ležáky připomíná nová muzejní expozice
http://www.ct24.cz/regionalni/86042-vypalene-lezaky-pripomina-nova-muzejni-expozice/
Kdo nezapomíná a kdo historií pohrdá [van 14.6.2010 13:52] | Reagieren
Kdo nezapomíná a kdo historií pohrdá
http://www3.halonoviny.cz/articles/view/203202
Vzpomínka na Ležáky [ 17.6.2010 11:57] | Reagieren
Vzpomínka na Ležáky
http://www3.halonoviny.cz/articles/view/203398
Úcta k hrdinům je to jediné, co žádáme [hano 22.6.2010 12:08] | Reagieren
Úcta k hrdinům je to jediné, co žádáme
http://www3.halonoviny.cz/articles/view/203605
Ležáky [vera kmonickova 10.5.2011 11:41] | Reagieren
Prosím o sdělení přesného termínu letošní akce Ležáky a zaslání programu.Děkuji
 Informationen zu dem Ort eingeben oder verveinern
Name:
E-mail:
Pokud chcete automaticky zaslat odpovědi, uveďte Vaší emailovou adresu (v platném tvaru např. ja@seznam.cz). V rámci antispamové ochrany nebude Vᚠemail nikde zobrazen. Poslouží pouze pro automatické zaslání odpovědí na Vᚠpříspěvek.
Thema:
Kommentar/Präzisierung:  
KOMENTAR NEBYL ULOZEN !!!
V rámci ochrany proti spamovým příspěvkům opište číslo 83 do následujícího políčka:

   


Processing time: 317 msec.
IP address = 3.149.23.112
desktop version