PřihlášeníPřihlášení RegistraceRegistrace nového uživatele  DeutschDeutsch
Komentář/Upřesnění: Doupov (Duppau)

Komentář/Upřesnění:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jizdni rad
[vloženo: Jiří Hemmer 31.12.2012 00:56]

totéž teď platí o Vejprtech. Stát nechce investovat do vedlejších tratí a nepodpoří ani žádnou soukromou společnost. proto říkají, že je to politické rozhodnutí.
jediná možnost je přesvědčit stát, aby dal peníze na trať z Prahy přes Rakovník a Podbořany do Kadaně a Karlových Varů a Chebu. i tak by to byl samý beton, protože stát kámen na technické stavby nepoužívá, práce s betonem je snadnější i když to nic nevydrží a po 40-50 letech se to musí nákladně opravovat zatímco na kamenné viadukty se nemusí kromě běžné údržby sáhnout 100-120 let. takže kámen je vlastně levnější nebo srovnatelný vyjádřeno v nákladech.

 Vaše reakce
Jméno:
E-mail:
Pokud chcete automaticky zaslat odpovědi, uveďte Vaší emailovou adresu (v platném tvaru např. ja@seznam.cz). V rámci antispamové ochrany nebude Váš email nikde zobrazen. Poslouží pouze pro automatické zaslání odpovědí na Váš příspěvek.
Nadpis:
Komentář/Upřesnění:  
V rámci ochrany proti spamovým příspěvkům opište číslo 53 do následujícího políčka:

   




Více informací ZDE

Trocha reklamy na podporu webu:
TOPlist