PřihlášeníPřihlášení RegistraceRegistrace nového uživatele  DeutschDeutsch
› Přidat obrázek
› Přidat článek
› Přidat odkaz
› Přidat GPS
[Pavel Beran 1.4.2005] 
Libkovice  (Liquitz)   také: Likwitz

Kategorie: Obec   
Okres: Most
Důvod zániku: Těžba hnědého uhlí - Most -
Období zániku: 1990-2000  (rok: 1993)
Současný stav: Zničena zcela

 WGS-84 souřadnice (GPS)
 Šířka N(Y)°Délka E(X)°PopisVloženo 
  50.57933 13.68320 dle mapy - centroid místa Pavel Beran 1.1.2006  

 Historie a jiné články
Historie  [Jana Sýkorová 21.3.2006]
Obec Libkovice se rozkládala na Lomském potoce při severovýchodním okraji okresu Most a do roku 1960 náležela do okresu Teplice. Na jihozápadě sousedila s Mariánskými Radčicemi, na jihovýchodě ležel Jenišův Újezd a na severovýchodě Lom.
Název obce vznikl z osobního jména a označoval „ves lidí Líbkových (Ľubkových)". Měl různé tvary: Lubcouiz(e), Lubcowitz, Luczkowicz, Lucwicz, Likwjcze, Liqiutz.
Okolí Libkovic bylo osídleno už v mladší době kamenné lidem s kulturou lineární a vypíchané keramiky (5500 - 4200 př. n. 1.). Kolem 4000 př. n. 1. se zde usadili nositelé jordanovské kultury. Katastr Libkovic byl osídlen i kulturou únětickou (20... [více]

Několik dalších údajů Miloš Hlávka  [Dieter Pohl 13.3.2007]
v nemcine

 Vývoj počtu obyvatel a domů
Rok17871833186918901910192119301950[zdroje údajů]
Počet obyvatel?3214246071434179423142184
Počet domů71???118135258298

 Dobové obrázky/pohlednice
 Období likvidace
 Novodobé obrázky
 rok 2001
 Ostatní

 Odkazy
Seriál Dokonané dílo zkázy: Libkovice - Kauzy ekologického hnutí II.
Na samotě u dolu (Reportáž TV NOVA z cyklu Na vlastní oči)
Nabídka hnihy, DVD, pohledů

Komentáře a upřesňující informace k místu


Několik dalších údajů [Miloš Hlávka 28.9.2005 07:54] | Reagovat
Obec poprvé připomínána v roce 1186, ještě své osmisté výročí oslavila prakticky bezstarostně, nic zlého netušíc. O jejím "vyuhlení" bylo rozhodnuto roku 1988.

Po roce 1989 obyvatelé začali usilovat o přežití obce (zpočátku prakticky bez jakéhokoliv zájmu sdělovacích prostředků). Když se úřední jednání ukázala nedostatečnými a začaly demolice, zapojily se některé ekologické organizace (zpočátku tuším Greenpeace, pak štafetu převzalo Hnutí Duha), jakož i aktivisté z řad anarchistů, nastala obrana demolovaných domů vlastními těly, atd. (Čehož si novináři už všimli.) K prvnímu lednu 1993 byla likvidovaná obec nařízením "shora" administrativně připojena k sousedním Mariánským Radčicím, jejichž vedení o záchranu Libkovic nejevilo žádný zájem - možná i s ohledem na zaměstnanost. Obrana obce pokračovala ještě několik let, s ubývajícími domy čím dál marnější. Nakonec roku 2002 padla i poslední budova obce, pseudorenesanční kostel.

Pokud vím, uhlí se pod někdejšími Libkovicemi dodnes netěží.
Dodnes to bolí.... [Blanka V. 26.10.2005 01:13] | Reagovat
Kdysi jsem jezdila do školy do Kopist a na praxi do Mariánských Radčic. Na Libkovice a okolní vesničky mám pěkné vzpomínky a přestože jsem se před půl rokem přestěhovala trvale do Prahy, osud těch míst mi stále drásá srdce. Stejně jako osud starého Mostu s jeho uličkami, divadlem, kde byla údajně nejlepší akustika (snad) v Evropě, Městskými lázněmi, říčkou Bělou (pravda, poněkud páchnoucí, ale naši!). podloubími a krásně zdobenými domy.

Přála bych všem, jimž se kdosi z plezíru chystá likvidovat obec, aby našli dost sil, nedali se a vytrvali.
Hodně štěstí!!!!!!!!!!!
Skandál !!! [Antonín Suk 23.5.2006 20:56] | Reagovat
Všichni,kdo se "zasloužili" o zbytečnou likvidaci této obce,by měli být pohnáni před soud a soudcem by měli být obyvatelé Libkovic!!! Je skandální,že i po údajně demokratickém převratu si mohli uhlobaroni dovolit takový zločin!Kdyby se aspoň mohli ohánět tím,že na území Libkovic vytěžili jedinou tunu uhlí,ale oni tam ani nehrábli a dobře předem věděli,že nehrábnou.V této lokalitě (jak nám říkali naši dědové a tátové)totiž je nebývalé množství tekutých písků-nejhoršího nepřítele horníků!Věděli to dobře a přesto BEZDŮVODNĚ tuto malebnou obec zlikvidovali.Trest na ně ,a tvrdý !
obrovská úcta [Antonín Suk 26.5.2006 17:31] | Reagovat
je to,co cítím k panu Haladovi z Lomu ! Tak záslužnou práci si patrně nikdo nedal se žádnou jinou obcí.On měl sice"výhodu" proti jiným historikům,že předem věděl,že se k BEZDŮVODNÉ likvidaci schyluje a tak měl docela dost času udělat to,co tu teď je k dispozici.Gigantické dílo a všichni Libkovičáci ho určitě budou ctít navždy.Málokterá obec se může pochlubit takovou dokumentací z nejžhavější doby,doby,kdy svévole zvítězila nad lidskostí.Díky i za nás,za Lomáky,kteří s Libkovicemi
měli nejednu souvislost,kterým v drtivé většině nebyl osud sousední obce lhostejný.Dřív se tvrdilo,že komunisté mohli vše,zničili Most,zničili stovku dalších menších obcí,ale proč i po VLSR si mohl někdo dovolit takovou ignoraci,to mi dnešní aparátčíci nikdy nevysvětlí.Teď už je pozdě,ale je třeba probudit všechny slušné lidi z Mostecka na obranu posledního cíle uhlobaronů-Horního Jiřetína a Černic.Dost bylo svévole!
upřesnění [pavel halada 3.9.2006 21:45] | Reagovat
..pouze doupřesňuji ,že majitelem zpravidla většiny pořízených fotografiíí je Jan Břicháček, syn bývalého starosty Stanislava Břicháčka.....
Promena krajiny [Patrik 24.2.2007 17:55] | Reagovat
Jezdil jsem pres Libkovice 7 let na tamni letiste,clovek by dneska ani nepoznal,kam jsme chodili do hospody...
Jsem zdrcen...... [Jiří Klouda 27.12.2007 12:39] | Reagovat
20.11.2007 jsem se před srazem lomské deváté třídy(1977-78) byl podívat v obci, ve které jsem žil až do vojny (1982). Otřesný zážitek..... Nikde nic....... Jen bordel, roští a zbytky asfaltových, kdysi krásných a udržovaných ulic........ Nakonec jsem poznal, kde co bylo. Našel jsem místo, kde stál náš dům, Ve vratech mladá břízka, jen ta vrata do dvora už tam nejsou......... Naštěstí toto vše překryla radost ze srazu a setkání se spolužáky, pouze z Libkovic jsme tam byli jen dva, ostatním to nějak nevyšlo. Pordí mi někdo, jak sem přidat fotky? mám jich pár z doby, kdy jsem v Libkovicích bydlel.... Naštěstí jsem měl zálibu ve fotografování, rád bych se o ty obrázky podělil..... A braňte všichni zbytečné likvidaci dalších Libkovic......
Re: Jsem zdrcen...... [Jaroslav Štorkán, Hroznětín 27.12.2007 14:49] | Reagovat
Požádejte ing. Berana o registraci. Viz "Kontakt".
Re: Re: Jsem zdrcen...... [Jiří Klouda 27.12.2007 20:24] | Reagovat
Již jsem kontaktoval pana Berana a jsem zaregistrován. Děkuji......
FOTKY [petr svoboda 27.6.2008 09:34] | Reagovat
dobry den, pane klouda, mel bych zajem o ty fotky(nejlepe skeny), potrebuji to pro znameho, jeho prarodice v Libkovicich bydleli a chce jim udelat nejake fotky.. Zkuste se ozvat, dekuji vam.
Re: FOTKY [Jiří Klouda 27.6.2008 11:49] | Reagovat
Rád Vám fotky poskytnu, ale musíte mít strpení. Chci je přidat i sem, ale nemám mnoho času. Navíc jsem teď mimo domov na RHB, ale až se vrátím domů, začnu v tom něco konečně dělat.
Re: Re: FOTKY [petr svoboda 1.7.2008 16:06] | Reagovat
moc dekuji za odpoved. Chci to pro kolegu v praci a on to chce prarodicum co tam zili ke zlate svatbe jako darek a ta je za tyden... proto to vypada ze specham:-) Kdybyste byl tak moc hodny, stacila by me na mejl nejake lepsi fotka posty nez je uz tady vlozena (ty vlozene jsou dobre, ale male, chci to dat nejlepe na A3) Dekuji tak jako tak, s pozdravem p.s.
Re: Re: Re: FOTKY [Jiří Klouda 1.7.2008 17:32] | Reagovat
Tak to, bohužel, nebude. Jsem na RHB a zatím nevím, kdy se vrátím domů... Budu tady ještě minimálně dva týdny, a navíc fotku pošty asi na 95% nemám... Takže je mi líto...
Re: Re: Re: Re: FOTKY [P.S 19.12.2008 20:10] | Reagovat
fotka pošty je zde -
http://www.zanikleobce.cz/detail_img.php?i=15202
Poselství pana Kloudy [Antonín Suk 28.12.2007 19:00] | Reagovat
Srdce bolí,když čtu oprávněný vztek p.Kloudy,jeho bolest nad zbytečně zbouranými Libkovicemi.Jsem rodem Lomák,proto i já truchlím nad osudem Libkovic.Měli jsme tam i několik příbuzných,spoustu známých,byla to opravdu hezká obec ! Hanba všem,kteří tento zločin umožnili! Měli by být souzeni a tvrdě potrestáni.Jestliže se zboural daleko větší a historicky hodnotnější Most a pak se tam vytěžily neuvěřitelné tuny uhlí,pak mi to není jedno,ale má to své zdůvodnění.Libkovice bránilo ještě rok před zničením jen pár internacionálních "teroristů" ,mladých lidí z celé Evropy,většinou z ekologických hnutí.Ani to nepohnulo olověnými srdci uhlobaronů!A uhlí pod Libkovicemi zůstalo navěky-nikdo si tam netroufne ani rýpnout !
Re: Poselství pana Kloudy [Jiří Klouda 11.1.2008 22:55] | Reagovat
A pro úplnost dodám... Odstěhovali jsme se v roce 1982, když jsem odešel na vojnu, pak už jsem vše sledoval jen z útržků, které pronikly do masmédií. Myslel jsem, že už se tam ani nepodívám. Ale před srazem 9. lomské třídy, kam jsme museli, když nám zrušili školu, jsem neodolal. Podíval jsem se na místa kde jsem tolik let žil..... Jen stromy, jako mlčenliví svědci lidské zvůle, sem tam nějaký pozůstatek v podobě uraževých sloupků od zábradlí nebo zbytky telegrafních a elektrických sloupů.

Co dodat víc.....
Libkovice [Tomáš Lajtár 6.6.2008 22:07] | Reagovat
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli bych tu nenašel nějakého člověka který by si rád popovídal o Libkovicích, o její demolici atd. Nebo kdyby chtěl i ject na místo bývalých Libkovic...děkuju kdyžta se ozvěte na Lajtar@seznam.cz Mějte se
dotaz na noviny [Václav Novotný 4.10.2008 20:06] | Reagovat
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli by bylo možné někde sehnat noviny z let 1985-1987. Jedná se mi o články k dorostenecké soutěži. V těchto letech jsem hrál za dorost v Libkovicích. Nebo jestli je možné někde najít kroniku Libkovického fotbalového klubu. Děkuji za zprávy.
foto [libkovice 29.1.2009 20:24] | Reagovat
LIBKOVICE FOTO
Vinohradská ulice [Martin Franěk 4.3.2009 15:37] | Reagovat
Prosím všechny,kdo by jste mi poslali na můj e-mail (frana76@seznam.cz) fotky domů z ulice Vinohrady Libkovice u Mostu . Moc Vám všem děkuji. Martin Franěk z Mostu
NECHÁPU TY,KTEŘÍ DALI ZBOURAT LIBKOVICE [marianskeradcice 5.2.2009 20:39] | Reagovat
Opracdu nechápu ty,kteří dali Libkovice na odpis!Měli k tomu sice tenkrát důvod pro těžbu uhlí,ale pokud vim tak se v Bývalých Libkovicích stejně žádné uhlí netěží a ani zdřejmě už nikdy těžit nebude.Byla to jedna z nejhezčích obcí na Mostecku s opravdu velkou historií.A už ani nemluvím o kostele sv.Michala,který se tam nechal doslova zchátrat a to úplně zbytečně!!!!!!!Dnes by to byla moc hezká obec ve které by bydlelo čím dál více lidí.Když jsem se v bývalých Libkovicích podívat osobně,tak mi bylo až do breku když jsem vyděla co zůstalo z toho modrého bazénku s tím vodotryskem...jen zarostlá modrá díra která už vodu chrlit nikdy nebude.Všichni kdo si myslí něco podobného tak něco napište já už nemám slov......
Radčice [Antonín Suk 5.2.2009 20:56] | Reagovat
Paní z Radčic,nejste ani náhodou sama,kdo zvrací nad osudem Libkovic.Na jejich příkladě je vidět,že vůbec nezáleží na režimu,na vládní politice,na tom,kdo sedí na okrese,kraji,nebo ve vládě.Všechno je to stejná pakáž-komouši,kapitalisté,nebo i Zelenáči! Kdo pro záchranu udělal aspoň něco ? Mezinárodní hnutí squoterů "okupovalo" obec,už vylidněnou ,zatímco občané Lomu,Radčic a další "tvrdí zastánci demokracie" drželi hubu.Až na vyjímky.Pan Břicháček a pár dalších hrdinů odolávalo zvůli uhlobaronů do posledního dechu.Co oni od svých bližních sklidili ? Jen a jen úšklebky ! Libkovice se nikdy neměly bourat,protože každý člověk,znalý poměrů,zejména horníci z Kohinooru a Alexandru věděli,že pod Libkovicemi je tolik kuřavky,že tam žádný důl(ani povrchový !) nikdy být nemůže.Ale to je na dlouhou debatu.Teskním s Vámi,ale to je asi vše,co můžeme dnes dělat.Doufejme,že v rámci rekultivací se znovu na katastru Libkovic začne stavět.Už to ale nebude ta historická obec-staré krásné Libkovice.
KU 800 [Petr 18.2.2009 09:48] | Reagovat
BOhužel , v Libkovicích jsem docela často ,ať už z nostalgie, ryby a jn. KU 800 toto velkorypadlo které jede pod vlajkou SD je neskutečně blízko a jede pořád. NAhoře rybníček zvaný bomba bude brzy vybagrován, "najhov" Nový Dvůr neexistuje.
Je to jenom otázka času,kdy libkovice se změní v jednu velkou díru.
Bydlel jsem v Libkovicích cca 18 let a tak tam znám každý šutr. Mohu také konstatovat ,že Vinohrady oproti ulici ČSA (hlavní ulice vedoucí skrz Libkovice) jsou skoro na stejné úrovni tomu tak dříve nebylo, tzn že klesaji. To mělo zanásledek už v době minulé ničení inž.sítí - resp. pitná voda, kanalizace.
Každopádně vzpomínám velice rád na obec,kde jsem prožil dětství až do puberty:-).
JAk říkám Libkovice byly soběstačné:
nacházelo se v nich vše potřebné co člověl k běžnému životupotřeboval: KAdeřník, mandl, obuvník, obchod maso-uzeniny, smíšené zboží, drogerie, pekárna, pošta, HZS, hospoda, kulturnívyžití - fot.hřiště,tenis.hřiště, letadlo MIG-15 :-), keramička,škola,školka, mototechna, kino, nápravné zařízení :-),hřbitov, sběrné suroviny, hokejové hřiště a jn. Ukažte mi nějakou jinou obec,která alespoň z poloviny se mohla pochlubit touto rozmanitostí a službami.
Bez kémentáře.
Re: KU 800 [Jiří Klouda 13.3.2009 23:33] | Reagovat
Zase jsem se jednou podíval na stránky mé skoro rodné obce... Mluvíte mi všichni z duše. A to ještě jsem se odstěhoval dávno před koncem Libkovic. jak se asi cítí ti, kterým zbourali třeba obce dvě. Spolužačka se mi přistěhovala do 6.třídy z Jenišova Újezdu - víc nemusím psát......
Ale přeci. I ulice Vítězná, ve které jsem bydlel a která vedla do kopce, vede nyní od místa, kde stál náš dům, skoro vodorovně - tedy s opačným sklonem - nikoli už do kopce, ale z kopce...... Bylo mi opravdu zle, když jsem to viděl. Jenže, co dnes s tím. Zamáčknout slzu a odjet.......
Stále stojí jeden obydlený dům! [Jaroslav Klouda 14.7.2009 15:12] | Reagovat
Konečně jsem se dokopal k tomu, abych vzal digiťák, a vydal se do vesnice svého dětství. Nebyl jsem zde nějakých 7-8 let. V té době jsem tam občas zajel na kole, silnice byly všechny patrné a průjezdné.

1. dějství - přístupové cesty
Vyjel jsem z Mostu, přes Braňany. Po staré silnici jsem se dostal pod "lankovičák" (kopec nad Jenišovým Újezdem), kde mě zastavila značka zákaz vjezdu, upozornění na těžební pásmo a závora.
Vrátil jsem se na novou silnici a vydal se do Marijánských Radčic. Na silnici do Libkovic je několik schodů, jak podloží pracuje. Zastavil mě rybník. Když jsem tam byl naposledy, byl to rybníček. Nyní je to slušná vodní plocha.
Takže hurá do Lomu. Minule byla závora hned za Lomem u kolejového náspu. Není tam a pokračuju dál. Zákaz vjezdu je v místě kde stávala značka oznamující začátek obce. Parkuju auto, a nevěřím svým očím, "luftka" stále stojí. Alespoň my tomu jako děti luftka říkali, je to dům na cestě na "kutman", čp.125.

2. dějství - detektivka na pochodu
Vydávám se na cestu, vybavují se vzpomínky, těžko popsatelné smíšené pocity. Nejvíc nostalgie a smutek. V žádném případě zloba ani bezmoc. Přeci jen to pouto není u mě tak silné, odstěhovali jsme se nějakých 5 let před prvním rozhodnutím o likvidaci vesnice.
Vesnici (tedy spíš rumiště a smetiště) jsem prošel následovně:
ČSLA, Školní (nevím jestli je to dobře, kolem školy nahoru na Vinohrady), Vinohrady, Rejchrtova, ČSLA, Nám. Rudé armády (nevím jestli je to dobře, bydleli tam Kotoučkovi, Krejčovi a Steinerovi), ulicí kolem kravína až na výjezd na Braňany (stále ČSLA?), zpátky do ulice K cihelně, Příčná, Vítězná, zpátky ke kinu, Kostelní (nejsem si jist, kolem kostela k "malé" škole), zadem k novostavbám - na tu si nevzpomenu, ČSLA, zpět k novostavbám, dozadu k áleji co vedla k base (druhá ulice kterou prostě neznám) ČSLA a na závěr k luftce se stojícím a obydleným domem.
Cesta to byla "humorná", téměř všechny odbočky jsou zataraseny hromadami suti, za kterými je hluboký rigol. Pokud se tam někdo vydáte, dávejte si opravdu veliký pozor, je to místy dost nebezpečné.
Spoustu míst jsem pouze vytušil, odbočku na hřiště jsem nenašel. Na úrovni hasičárny je cedule, hromada a "zákop", odtut je těžební pásmo. Musel jsem se tomu smát, těžební pásmo v místě, kde se zřejmě nikdy těžit nebude, což mocní věděli už v dobách likvidace.
Na své cestě jsem potkal jednoho běžce, který je z Lomu a Libkovice znal až když už de-facto nebyly, od r.95. Druhý koho jsem potkal byl pan Beneš. S oběma jsem chvilku poplkal a šel dál. Pan Beneš mi navíc označil místo, kde je odbočka na hřiště.
... dokončení [Jaroslav Klouda 14.7.2009 15:19] | Reagovat
3. dějství - záznam a zveřejnění
Stručnou zprávu jsem zde právě zklohnil. To horší mě čeká - probrat, uspořádat a popsat fotky. Požádat o registraci a alespoň něco zde zveřejnit. Je jich docela dost, svou cestu jsem fotil poctivě, a trvala přes 3 hodiny.

Co říct závěrem? Moc toho asi nebude. Jediné co mě napadá, jak by asi dopadly domy ve spodní části vesnice? Pamatuju si že některé začaly praskat jak pracovalo podloží, kdo ví ...
Re: ... dokončení [Jaroslav Klouda 14.8.2009 02:39] | Reagovat
... opakovaně se nelze zaregistrovat, pan Beran na dotaz e-mailem nereaguje ... čili, fotky nebudou
Re: Re: ... dokončení [KU 800 15.10.2009 19:21] | Reagovat
pokud poslete dotaz na beran@seznam.cz tak nestalo se ze by se pan Beran neozval - pokud tech fotek máte více dá Vám FTP přístup na server a jenom je přehrajete.
Re: Stále stojí jeden obydlený dům! [Marcela Jirakova 13.9.2009 21:43] | Reagovat
ulice kolem kravina smerem na Branany se jmenovala Duchcovska
Re: Re: Stále stojí jeden obydlený dům! [KU 800 15.10.2009 19:23] | Reagovat
lankovická :-) ?
Jen poznámka... [Jiří Klouda 30.7.2009 23:28] | Reagovat
Nám. Rudé Armády snad v Libkovicích nebylo. Ulice ve které bydleli Kotoučkovi a na jejímž konci bydleli Steinerovi se jmenovala Náměstí republiky. Hodně jsme se tomu s Vlastíkem smáli, že ulice se jmenuje Náměstí. Je takto, jako Nám.Republiky, také chybně popsaná jedna fotka s vodotryskem před novou samoobsluhou. A první rozhodnutí o likvidaci Libkovic padlo někdy v šedesátých letech. Dostal jsem kdysi od dědy malou brožurku, abych věděl, kam že jsme se to odstěhovali. Byla to veřejná studie o tom, že už se vyplatí povrchová těžba v této lokalitě.

Tolik tedy pro upřesnění, obydlený dům musí být nově, 20.10.2007, když jsem se tu byl podívat, nebylo po obydlení ani stopy...
Re: p.jiří klouda [Bedrich Pastyrik 24.2.2012 06:04] | Reagovat
Vážený pane. Bydlel jsem v Libkovicích do roku 1957 a to na ulici která jse jmenovala, ulice Rudé Armády čp.153.Bylo to vedle staré pekarny.Naproti byl pomnik padlých přes potok kostel. Vedle bydlela p. Černá.
Re: Re: p.jiří klouda [Jiří Klouda 24.2.2012 06:40] | Reagovat
Vážený pane, myslím, že se všichni snažíme vzpomenout na staré dobré Libkovice. Nevím, kde byla stará pekárna, ale podle kostela přes potok soudím, že jste bydlel v místech, kde později vzniklo kluziště. Ulice rudé armády se zřejmě později přejmenovala na ulici ČSLA. ulice Náměstí Republiky byla odbočkou, stále rovně u statku, ve kterém bydlela rodina Kočích...

V každém případě, ať se cokoli jmenovali jakkoli a přejmenovalo na cokoli - škoda té vsi, byla hezká a dobře se tam žilo. Co by bylo kdyby nemůžeme posuzovat, je to jen mlácení prázdné slámy...
Re: Re: Re: p.jiří klouda [Bedrich Pastyrik 24.2.2012 13:32] | Reagovat
Děkuji Vám za odpověd.Ano Libkovice byla krásná vesnice.Správně jste odhadl poluhu domu. Opravdu tam vzniklo kluziště. Jezdíval jsem nakupovat do mototechny.Když jsi otevřete obrázky Libkovis,tak hned první snímek je třetí dům z leva náš .Prostřední je stará pekárna. přeji hezký den.pas.
Re: Re: Re: Re: p.jiří klouda [Jiří Klouda 24.2.2012 16:31] | Reagovat
Já Vám velice děkuji, zase jsem se trochu seznámil s Libkovicemi, které jsem nemohl poznat....
Re: Re: Re: p.jiří klouda [Ahoj 4.3.2018 18:41] | Reagovat
Steiner 607725871
Re: Re: Re: Re: p.jiří klouda [Iveta Duskova 25.1.2022 14:06] | Reagovat
Dobrý den, můj otec Leon Tikovsky se narodil v obciLibkovice číslo opisne 103. Jeho otec se jmenoval Alexandr a jeho maminka Marta rozená Kroupova. Byl posledním dítětem mých prarodičů. Měl 3 sestry Violu, Zdeňku a Alexandru. Nevíte o nich něco? Iveta
Re: Re: Re: p.jiří klouda [Vlastimil Steiner 4.3.2018 18:47] | Reagovat
Ozvi se Jirko 607 725 871
poznamka [KU 800 3.8.2009 08:55] | Reagovat
ulice kolem novostaveb - se jmenovala Na Hrázi
Re: poznamka [Jiří Klouda 5.8.2009 18:19] | Reagovat
jj, výborně a díky..... Však mi to dáme dohromady....
Re: Re: poznamka [Jiří Klouda 15.10.2009 07:43] | Reagovat
Samozřejmě má být - Však my to dáme dohromady.... - Takovou hrubku píšu jen jednou za deset let.....hihihi......
upresneni k foto [P.S 4.8.2009 10:04] | Reagovat
Ano máte pravdu s tím náměstím. Pokusím se o nápravu. Foto ulice ČSLA - je z roku 1973. Foto před vodotriskem - 1980.
Re: upresneni k foto [Jiří Klouda 5.8.2009 18:22] | Reagovat
Jak jsem psal výše - však mi to dáme dohromady. Každý se může splést a jak si pročítám příspěvky, vzpomenu na věci, které si člověk sám od sebe nevybaví... Proto je dobré si o tom psát a postupem času se to "vystříbří"......
upřesnění k foto Jenišův Újezd [KU 800 22.10.2009 17:55] | Reagovat
koukám na okolní obec Jenišův Újezd a narazil jsem tam na tuto fotografii - http://www.zanikleobce.cz/detail_img.php?i=69682

Nemá to být náhodou fotografie z Libkovic? Dolní část - esíčko - focené od býv kravína?
Re: upřesnění k foto Jenišův Újezd [Jiří Klouda 24.10.2009 22:25] | Reagovat
Ne, ne, není to z Libkovic, je to opravdu "jenišák" - kousek za křižovatkou, když se šlo do vsi....
Libkovice [j.v. 17.2.2010 21:05] | Reagovat
V Libkovicích byl taky ani ne snad sklad,ale když ještě byly auta na poukazy,tak tam lidi snad i spali aby si mohli koupit nové auto podle barvy ........
KRONIKA LIBKOVIC [P.Š 13.5.2010 18:24] | Reagovat
Pokud by měl někdo zájem nahlédnout do obou kronic vesnice Libkovice - tak se nachází v mosteckém archivu ( u restaurace švejk).
Re: KRONIKA LIBKOVIC [čtvrtníček josef 9.1.2011 10:28] | Reagovat
..a do hospody bys mi nepřines ? :)
hledám [Petra 13.6.2010 00:23] | Reagovat
Najde se tu někdo, kdo by mi řekl, zda je někde na fotce zde dům mého dědy, pokud by ho někdo znal? Pokud zjistím číslo domu tak to sem dodám, jinak se jmenuje Karel Škvrna, a celý život vám všem dělal zabíjačkové hody? Hodně řezničil, měl andulky,vlčáka šaryka. Z fotky by měl radost, i moje mamka. Jakmile se dozvím kde bydleli napíšu to sem. Děkuji
Libkovice - dokument [Petr 7.1.2011 09:05] | Reagovat
podarilo se nam dat dohromady filmový materiál z let 1993 - 1999. viz níže. Film se musel nastrihat na 15 minutové sekvence , obsahuje 13 dílů. Pokud by někdo chtěl orig. velikost v AVI - mam to k dispozici.




http://www.youtube.com/watch?v=g3DssAggV3o

http://www.youtube.com/watch?v=u4qRZw5ulcM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Akbu3H_8KPE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=MkMThd0u3ac&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Qv1acEgcHII&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=qW2Im59vnak&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=0hLrJhf28os&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=jTBuA1nCgY4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=A_g6SjAikX8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=X0kq2M_-VBU

http://www.youtube.com/watch?v=0UrwU_lH9W8

http://www.youtube.com/watch?v=w7Z7xWsp0wA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Q_1AEARlc2M


na FAcebooku - http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=271266082690&id=100000080974613#!/pages/Libkovice/108213335888307?v=wall
Re: Libkovice - dokument [Irena Davidová 30.3.2011 22:24] | Reagovat
dokument bych přivítala díky :)
Re: Libkovice - dokument [Jiří 28.5.2011 22:05] | Reagovat
Ano, já bych měl opravdu zájem. Kokal jsem na to několikrát, protože jsem viděl jen útržky v TV zprávách, byl jsem v té době na severní moravě...
Re: Re: Libkovice - dokument [Petr 31.5.2011 19:30] | Reagovat
V současnosti nestačím uspokojit nával emailů, hledám jiné řešení jak to postnou na web, a dát vám odkaz.
díky za pochopení.
Re: Re: Re: Libkovice - dokument [Jiří Klouda 31.5.2011 19:56] | Reagovat
jj, to jistě chápu..... A doufám ve šťastné a brzké řešení...
Re: Libkovice - dokument [Michael 15.1.2012 14:42] | Reagovat
Mohl bych poprosit také o kompletní dokument? Díky moc.
Re: Re: Libkovice - dokument [Michael 15.1.2012 14:43] | Reagovat
prosím sem : michael.smolka@seznam.cz
Re: Libkovice - dokument [Luboš 16.4.2013 20:38] | Reagovat
Dobrý den mohu taky poprosit o Kompletní Dokument ?
Děkuji Liška
Re: Re: Libkovice - dokument [Luboš 16.4.2013 20:39] | Reagovat
Jinak Muj email. je l.liska@seznam.cz
Ahoj já bych to bral [čtvrtníček josef 7.1.2011 11:03] | Reagovat
pulnicek@seznam.cz
díky moc
mrkni sem
http://litvinov.sator.eu
prosba [Irena Davidová 30.3.2011 22:22] | Reagovat
Prosím všechny kdo znali mé prarodiče, Karla Davida a Josefu Davidovou kteří bydleli v Libkovicích,Stalinova 295,aby mi napsali i sebemenší informace,skoro nic si nepamatuji,zemřeli když jsem byla ještě malá.Mockrát všem děkuji .
Re: prosba [Karel hrb 1.4.2011 14:54] | Reagovat
Vaše prosba je málo konkrétní, uveďte o které roky se přibližně jedná. Můj bývalý spolupracovník Ing. Václav Nepraš pocházel z Libkovic, je mu 66 let a bydlí v Liberci. V Libkovicích bydlel do roku cca 1968.
Re: Re: prosba [Irena Davidová 1.4.2011 19:13] | Reagovat
Nevím, přesně od kd, ale myslím si, že v roce 1950 už tam bydleli a bydleli až do jejich smrti tj. do roku 1967/1968. Ještě chtěla požádat, jestli někdo nemá mapu Libkovic s vyznačenými ulicemi a popisnými čísly a byl ochoten se o ní podělit. Nemohu ji nikde nalézt, tak bych za ni byla moc vděčná.
Re: Re: Re: prosba [Jiří Klouda 31.5.2011 11:09] | Reagovat
Paní Ireno, možná by bylo dobré zjistit, jak se ulice jmenovala později, ale asi to mohla být ulice ČSLA... to se pak lépe hledá, zejména nám mladším, kteří jsme znali Libkovice od 60-tých let...
planýrování [Honza 6.4.2011 22:26] | Reagovat
V současné době se planýruje území Libkovic zhruba od kostela jižně směrem k šachtě. Jsou vykáceny stromy, likvidují se zbytky základů budov. Odváží se orná půda. Je to tedy příprava na postupné odtěžení bývalého území Libkovic. Nicméně než se rypadla zakousnou přímo do samotné obce, tak to nějaký ten rok potrvá.
Re: planýrování [antonín suk 15.1.2012 22:03] | Reagovat
K žádné těžbě uhlí,ani povrchem,skoro jistě nedojde ! Pod Libkovicemi je obrovské jezero kuřavky(tekutý písek) a do toho žádný sebevrah nepůjde.Spíš si myslím,že MUS musí. :-D Musí doupravit to,co bezcitně zlikvidoval.Tedy provést jakousi rekultivaci,jaká se provádí PO TĚŽBĚ.Náš Absurdistán je prostě unikátní !!!
dotaz [Hana Macajová 19.5.2011 21:56] | Reagovat
Měl někdo stejný problém jako já a může mi poradit??Snažím se dohledat informace o svých předcích narozených v roce 1914 v Libotenicích,oslovila jsem matriku v Duchcově,kde se mi snaží pomoci,ale zatím žádné dobré zprávy,jako kdyby dřívější matriční knihy nadobro zmizely.
dotaz [Hana Macajová 19.5.2011 22:01] | Reagovat
Už jsem z toho pátrání úplné popletená samozřejmě myslím obec Libkovice okres Duchcov.
Re: dotaz [Jiří 28.5.2011 22:10] | Reagovat
Paní Hano, Libkovice o které se zde jedná jsou okres Most...
Re: Re: dotaz [Petr 31.5.2011 10:29] | Reagovat
Libkovice opravdu dříve bývaly okresem Duchcov
Re: Re: Re: dotaz [Jiří Klouda 31.5.2011 11:06] | Reagovat
To už je ale hodně dávno, do kterého roku bylo město Duchcov okresním městem?
Re: Re: Re: Re: dotaz [Petr 31.5.2011 19:27] | Reagovat
do roku 1960.
Re: Re: Re: Re: Re: dotaz [Jiří Klouda 31.5.2011 19:56] | Reagovat
jsem narozen až v roce 1962.....
hledání kontaktů [Bedřich Pastyřík 24.5.2011 21:23] | Reagovat
prosím o zdělení kontaktů , které jsou možné na moje spolužáky.6il jsem v Libkovicích do roku 1957 a mám poslední foto ze školy ,kdy jsme byli ve 4 třídě , roku 1955 a 5 třída v roce 1956.Tady jsem se dočetl že pan Karel hrb má spojení na ing. Nepraše a tak bych byl moc rád o Kontakt na Vaška.Ostatní spolužáci a kamarádi kteří si tento článek přečtou a budou mít čas a chuť odpovědět,tak jím předem moc děkuji. Jezdím do Oseku a pokud někdo je poblíž a měl by zájem se setkaz budu rád. Příští výked jem V Oseku. Moc ppředem děkuji za sebemenčí ohlas. Béda.
Re: hledání kontaktů [Jiří 28.5.2011 22:15] | Reagovat
Jako zakládající školník Vám doporučím - a i všem lidem, kteří se zajímají o Libkovice a jejich osud či dějiny a v Libkovicích chodili do školy - stránku http://www.spoluzaci.cz/?folderId=6586 - jsou to stránky školy v Libkovicích. Případně si založte svou třídu a snad se i spolužáci najdou.....
Re: Re: hledání kontaktů [hledam slecnu aninka jiřiková 29.1.2017 16:09] | Reagovat
hledam pani za svobodna eva šeplava nebo aninka jirikova z libkovic okres most
Re: hledání kontaktů [Jana 29.10.2011 12:33] | Reagovat
Dobrý den pane Pastyřík. Moje maminka která pochází z libkovic si pamatuje vašeho tatínka. Jmenovala se Miluše Bašusová. Já jsem se narodila v Libkovicích v rodinném domku. Ulice se jmenovala Svobodova. Dědeček se jmenovalViktor Bašus. Zahynul 9.5.1945 při osvobozování vesnice. Měl před kostelem pamětní desku. Možná by Vám k vesnici Libkovice řekla něco moje mamka. Jana
800 Let Libkovice [Petr 1.6.2011 10:00] | Reagovat
oskenoval jsem brožuru ,která byla vydaná k 800 stému výročí založení obce Libkovice - ke zhlédnutí na odkaze - http://www.youtube.com/watch?v=EdC8DmJJrbI
800 let Libkovice [Petr 1.6.2011 10:01] | Reagovat
jeste jednou - http://www.youtube.com/watch?v=EdC8DmJJrbI
pamětník z Libkovic [Josef Fišer 20.7.2011 13:31] | Reagovat
Dobrý den, připravuji dokument o Libkovicích (ne však publicistický, spíše historický, nejde mi ani tak o rozbor zániku obce, spíše o prezentaci toho, jak se v Libkovicích žilo) a hledám rodáka z Libkovic, který by byl ochotný o svém životě v Libkovicích vyprávět. Pokud byste měli nějaké typy, byl bych Vám velice vděčný! - mail: fiser.josef@gmail.com.
Narodil jsem se v Libkovicích [Pavel Stuchlík 30.12.2011 23:19] | Reagovat
Narodil jsem se v Libkovicích v únoru 1959 a bydlel jsem zde až do roku 1977 kdy jsem odešel na vojnu a jsem sem potom jezdil za rodiči Vlastou a Josefem Stuchlíkovými kteří bydleli v ulici K cihelně 158. Bohužel při likvidaci obce byly zničeny téměř všechny fotografie které jsme měli. Prakticky nemám žádnou fotografii našeho domu. Byl by jsem velmi vděčný za nějaké fotky z naší ulice. Předem moc díky.
Re: Narodil jsem se v Libkovicích [Hanka 26.2.2012 09:45] | Reagovat
ahoj ja taky pochazim z libkovic pamatuješ na mně Hanka Novakova
Re: Re: Narodil jsem se v Libkovicích [Pavel Stuchlík 26.2.2012 21:09] | Reagovat
Ahoj.Nejsem si úplně jistý. Nemáš bráchu Jindru? A nebydleli jste u trati v těch hornickejch baráčkách? K dyž tak se mi prosím tě ozvy na můj mail pajamates@seznam.cz Díky.Ahoj.
Re: Re: Re: Narodil jsem se v Libkovicích [MILOSLAV ZEDNÍK 10.4.2012 11:34] | Reagovat
vzpomene si ještě někdo na moje jméno? pokud ano zavolejte mi na 722 758 594 Zedník Miloslav z Libkovic !!!
Re: Narodil jsem se v Libkovicích [Jiří Klouda 29.2.2012 05:35] | Reagovat
Tak já i Karel jsme slyšeli, že jsi po smrti, no to budeš dlouho žít. Na mě si asi pamatovat nebudeš, ale Karlovi Holmanovi už jsem o Tobě říkal a teď jsem mu i poslal mail, který jsi uvedl...

Jirka
Libkovice na Facebooku [Petr 11.3.2012 20:52] | Reagovat
http://www.facebook.com/pages/Libkovice-800-let/365121796844275?ref=tn_tnmn
Libkovice počítačově [Petr 11.3.2012 21:34] | Reagovat
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10318042579-ztracene-adresy/411235100191007-libkovice/
ke zdi s nima!!!! [Tomáš Dub 4.6.2012 21:15] | Reagovat
Jsem rodák z Lomu,ročník 75.chodil jse jen do prvni třídy a pak se přestěhoval na ostravsko.moje srdce zustalo,ale v rodnem lomu.kazde prazdniny jsem jezdil za rodinou co tam dodnes žijí,,tety strejdove,bratranci,sestřenice,kamaradi atd.jem hrdej na to,že jsem mostečák!!!!!!srdce mě bolelo, kdyz zmizeli z map!!!!to myslim i na Most!!!do dnes se nemuzu divat na film kterej se tam natáčel!!!!nevím co bych delal když by se mel zbourat Lom,veřte nebo né asi bych to nepřežil!dodnes mam v pameti jak jedeme autem brzo ráno a ja se dival naposled jako lomak a nechavam tam vse co jsem miloval,dedu, babču, psa, můj rodnej dům!kamarádi napiste mi co mě ještě znáte!!!!Vašek Volf,Honza Kocký atd.LIDIČKY MĚJTE SE TAM MOOOOOC FAJN!!!!!!!!!!!!!!!
Re: ke zdi s nima!!!! [Antonín Suk 21.11.2012 15:09] | Reagovat
Já mám podobný osud i postoje ke svému rodnému kraji,jako ty,rodáku z Lomu.Proti bourání Libkovic jsem i z mého nového bydliště(Liberce) mnohokrát přijel podpořit protestující,zejména jakýsi tábor všech možných evropských aktivistů,kteří tábořili na severním konci obce těsně před demolicí posledních domů.Někteří se zabydleli v domcích,kde kdysi bydleli Dočkalovi,Moulisovi a nevím,kdo ještě.Nic nepomohlo.
Zeptám se ale z druhého konce - ze které rodiny Dubů pocházíš ? Tvůj otec(?) byl ochrnutý po obrně ? Znal jsem i slečnu(tuším,že Evu) Dubovou,krásnou ženu ročník asi 1945,která kdysi pracovala na Úpravně uhlí v Komořanech.Jsi jejich příbuzný ? Pokud ano,klikni na mé jméno,otevře se Ti můj mail a můžeš mi napsat soukromě.
Re: ke zdi s nima!!!! [milan 10.2.2015 20:37] | Reagovat
tvé spolužaky dobře znam,pamatuji si i tebe
Pan Dlouhý zaslouživší se o Libkovice na Hrad??? [Miloš Hlávka 26.6.2012 12:27] | Reagovat
Tak prý také pan Dlouhý, který se o Libkovice tolik "zasloužil", chce na jakýsi Hrad (http://www.novinky.cz/domaci/271262-na-hrad-ma-namireno-i-vladimir-dlouhy.html). Už v duchu vidím, jak ho všichni vyhnanci z Libkovic budou zajisté nadšeně volit. Tedy pokud tím "Hradem" je míněno jisté nejmenované sídlo poblíž Mohelnice, pak naprosto určitě.
Facebook Libkovice [Libkovice 21.11.2012 08:59] | Reagovat
Byly vytvořeny FAcebookové stránky obce Libkovice. Prosím pamětníky i nepamětníky příspěvkem i fotografiíí. stránky zde - http://www.facebook.com/pages/Libkovice-800-let/365121796844275
Kostel [Fanda Podzimek 20.8.2013 19:19] | Reagovat
Nevím jestlimto tu není - vlákno je dost rozsáhlé.
Kostel sv. Michala byl zbourán až v roce 2002
Bakalářská práce - Likvidace obce Libkovice [Jitka Oláhová 30.9.2013 11:38] | Reagovat
Dobrý den, ráda bych vytvořila bakalářskou práci, která se bude týkat likvidace této obce. Chtěla bych práci pojmout jako vzpomínky pamětníků a současný pohled na daný problém + publicistický pohled. Tímto bych chtěla poprosit ty z Vás, kdo mají zájem k této práci přispět svými názory, ať se prosím ozvou na výše uvedený email nebo na telefonní číslo 775 533 633. Moc děkuji, Jitka Oláhová.
Re: Bakalářská práce - Likvidace obce Libkovice [KU 800 24.10.2013 17:58] | Reagovat
http://www.youtube.com/watch?v=g3DssAggV3o
Re: Bakalářská práce - Likvidace obce Libkovice [Antonín Suk 3.12.2013 11:28] | Reagovat
Volat se nevyplatí,ale dejte sem Váš mail a rád Vám s tou prací nějak pomůžeme.Paměť nám ještě slouží a názory si jen pro sebe také nechceme nechat. :-)
Re: Re: Bakalářská práce - Likvidace obce Libkovice [Jitka Oláhová 3.12.2013 16:52] | Reagovat
Můj email je jitasekR@seznam.cz. Děkuji :)
Spor o prolomení limitů [Antonín Suk 3.12.2013 11:25] | Reagovat
V současné době probíhá nechutná masáž v médiích na prolomení limitů dolování v neprospěch H.Jiřetína,Černic a vlastně i Janova a Litvínova.Přátelé ! Doporučujte všem zpitomnělým lidičkám z druhého konce republiky i našim krajanům,co si myslí,že zničením dalších obcí se něco vyřeší.Zaprvé - na povrchových dolech zdaleka nepracují tisíce,ale stěží stovky lidí.Zadruhé - trvejme na tom,že se Jiřetín a další nejen nezlikvidují,ale že MUS musí dokázat svou touhu po uhlí,svou nepostradatelnost v revíru tím,že VYDOLUJE UHLÍ POD LIBKOVICEMI.Když už je jednou svévolně zničili,přes odpor tisíců rozumných lidí,tak ˇať se ukáží nejdřív v tomto prostoru,který už je tak jako tak (mezi Bílinou,Duchovem a Lomem) zničen.
Re: Spor o prolomení limitů [Petr 18.12.2013 08:09] | Reagovat
O Tom už je pane Suku rozhodnuto , nebo si myslíte že nové rypadlo KK 1300 ,které stálo miliardu korun zase rozeberou ?
Re: Re: Spor o prolomení limitů [Antonín Suk 18.12.2013 09:30] | Reagovat
O "čem" je rozhodnuto ? Že se bude těžit pod Libkovicemi ? Apropos - v tomhle státě se vyhazují miliardy oknem za jiné pí**viny,tak proč by se nerozebralo rypadlo,které bych přirovnal,co se týče následků na krajinu,snad jen k ultratěžké jaderné bombě ?
Re: Re: Re: Spor o prolomení limitů [Petr 27.12.2013 17:47] | Reagovat
Pane Suku, mluvím o povrchovem dobývání, - http://bagry.cz/cze/clanky/recenze/nove_ceske_kolesove_rypadlo_prodeco_kk1300_se_zakousne_do_skryvky_v_dolech_bilina
Rypadlo pro Libkovice ? [Antonín Suk 27.12.2013 18:15] | Reagovat
Dobře,čtu v tom článku,že Doly Bílina si nechaly vyrobit tu zrůdu,ale nikde tam není zmínka o rýpání se do země na katastru Libkovic.Mimochodem-víte,proč tam přes deset let nerýpli ? :-D Protože si konečně nechali vysvětlit od znalců,co to jsou tekuté písky(kuřavky),kterých je pod Libkovicemi jak nastláno.Mí příbuzní fárali jak Kohinooru I,tak ny "Dvojce" a pod Libkovice se tak trochu dostali.Z ničeho neměli horníci takový strach,jako z těchto písků.A rypadlo ? To by se tam klidně mohlo utopit s celou posádkou.
Re: Rypadlo pro Libkovice ? [Honza 27.12.2013 22:00] | Reagovat
Pane Suku, nejsem zastáncem povrchové těžby, ale jste úplně mimo. Zatím se tam nerýplo proto, protože se počítalo původně s tím, že to uhlí se vyrube hlubině, nicméně plány byly změněny na těžbu povrchovou.

A s vytěžením prostoru bývalých Libkovic se samozřejmě počítá a bílinský důl se neúprosně přibližuje!

Před nedávnem byly vykáceny všechny stromy mezi náměstíčkem a východním okrajem Libkovic - příprava na těžbu. Za těch 20 let, co de facto Libkovice neexistují, se hrana dolu přiblížila k Libkovicím minimálně o kilometr a samozřejmě se jede dál... Nemám z toho radost, ale je scestné říkat cosi o tom, že Libkovice byly zbourány zcela zbytečně...
Sesuv u Černic [Antonín Suk 27.12.2013 18:27] | Reagovat
Jinak,abychom se vrátili k problematice H.Jiřetína a Černic.Prorokuju těm šílencům,co by chtěli začít obnažovat svahy na místě dnešních Černic a Jiřetína,aby se podívali na Mapy.cz,našli si lokalitu mazi Černicemi a Vysokou Pecí.Na tzv.satelitní mapě je DODNES VIDITELNÝ SESUV,který vyděsil "horníky" před více než deseti lety.Přetrhl tehdy novou silnici,která byla vybudována namísto silnice,která vedla z Albrechtic přes Dřínov a Kundratice.Těsně pod lesem,krásná nová "magistrála" a vydržela stěží 10 let.A nedělejme si iluze,že vyrabováním uhlí pod Jiřetínem je konec devastace severních Čech !!! Uhlí je i pod Zálužím,Litvínovem,Diuchcovem i Teplicemi !!!
Pane Suk [grtsch k. 28.12.2013 23:58] | Reagovat
Vyjádřete se přesněji, která-to nová silnice, magistrála, byla přetržena? Alespoň č. silnice uveďte na místo nářků hodných ochránce přírody za úplatu.
diskuze [KU 800 29.12.2013 12:54] | Reagovat
Dobrý den, Pjdte diskutovat sem, alespon to bude mít nějakou váhu. - https://www.facebook.com/pages/Libkovice-800-let/365121796844275?ref=hl
hledám [Alena Hoppanová 17.5.2014 14:11] | Reagovat
Znáte Helu Kocovou zLibkovic? Nevím kam se odstěhovala.Víte to někdo? Prosím, hledám ji téměř 40 let. 606281005
Re: hledám [Marta Lišková kočová 9.11.2014 15:02] | Reagovat
Dobrý den,kterou myslíte? Sestru nebo maminku?
Re: Re: hledám [Alena Hoppanová 10.11.2014 07:09] | Reagovat
Děkuji za odpověď, hledám vaší sestru Helu. Pokud mi můžete dát na ní kontakt budu moc ráda a moc. děkuji Hoppanova
Re: Re: Re: hledám [Marta Kočová Lišková 1.5.2016 22:31] | Reagovat
Dobrý den,kysi jsem vám odpověděla na dotaz.Helena žije od roku 1984 v bývalé Jugoslávii,pokud chcete na ní kontakt ozvěte se mi na email.Marta
Re: Re: Re: Re: hledám [Alena Hoppanova 1.5.2016 22:41] | Reagovat
Prosím napište mi na můj email hoppaalena@ seznam.cz, já ten váš nemam. Ráda bych chtěla Heli kontakt. Děkuji Alena
Re: Re: Re: Re: Re: hledám [Marta Lišková 2.5.2016 12:40] | Reagovat
Email vám nelze poslat,píše mi to,že není.Napište mi na ma.liskova@seznam.cz
Libkovice na Facebooku [KU 800 28.3.2016 11:14] | Reagovat
zde je odkaz - https://www.facebook.com/Libkovice-800-let-365121796844275/
hroby [Voboril 8.1.2017 09:05] | Reagovat
Dobry den, obyvatele Libkovic maji spolecny hrob na hrbitove v Litvinove, nevite co se stalo s náhrobky z hrbitova v Libkovicich? Byly nenávratně zničeny nebo někde ulozeny, nebo by ješte mohly byt někde pohozene? jedná se mi o hrob rodiny Bašusových, respetive pana Aloise Bašuse (187-1931)
pekárna v Libkovicích [Voboril 8.1.2017 09:07] | Reagovat
Nemá nekdo v archvívu fotografii, kde je zachycena pekárna v Libkovicích, která patřila rodine Bašusových? Pripadne jakékoliv informace o této pekárne a jeho majiteli panu Aloisovi Bašusovi (187-1931)
Hledám Čermakovi z Lobkovic [Čermakovi 30.5.2017 22:00] | Reagovat
Dobrý večer hledám nějaké příbuzné z Lobkovic můj pradedecek se jmenoval Antonín Čermak a prababicka Kernelie původem z Maďarska ozve se někdo kdo je znal?Předem dekuji
Re: Hledam předky jménem Čermak [Ajdini Veronika 1.11.2020 20:44] | Reagovat
Dobrý den,poradí prosím někdo kde dohledat předky z Libkovic rok 1905-1927.Hledam nějaké inf.o Pradědečkovi Antonín Čermák jeho žena Kornelie roz.Darmati.
Re: Re: Hledam předky jménem Čermak [Rudolf Přibáň 2.11.2020 10:50] | Reagovat
V matrikách, které jsou dostupné přes internet, případně z kronik, které jsou dostupné na stejných stránkách. V případě rodných matrik platí přístupnost u údajů starších 100let a u úmrtních a oddacích 75let od posledního zápisu.
Libkovice [Jarda 30.5.2017 23:59] | Reagovat
Dobrý den,
když jsem sloužil na vojně v Podbořanech, jeli jsme jako vojáci na žňovou brigádu do Libkovic. Bylo to v roce 1979. Všichni obyvatelé vesnice k nám byli moc milí, přátelští a dodnes to mám v srdci skryto, jako velmi příjemný zážitek. O to horší a bolestnější bylo, když jsem se po letech byl podívat v místě, kde Libkovice stály a bylo mi hodně smutno.....Nic jsem tam už neviděl.... Nikdy na ty dobré časy nezapomenu.
vzpomínky [Jiřina 4.8.2017 09:32] | Reagovat
Dobrý den,krásné vzpomínky zároveň lítost,je to tolik let a je to pořád živé.Každé prázdniny,první přečtené knihy z místní knihovny,zkrátka krásné dětství.To byly mé milované Libkovice a stále jsou byť už jen ve vzpomínkách .Zdraví a vzpomíná Jiřina Drtilová.
Ozvi se [Steiner Vlastimil 4.3.2018 19:01] | Reagovat
Nevíš o Jiřím kloudou 607725871 diky
Bakalářská práce [Marta Koutecká 12.4.2018 10:03] | Reagovat
Přeji hezký den, mohla bych zde požádat o pomoc s mojí bakalářskou prací na téma Likvidace obce Libkovice?
Děkuji Koutecká
Linka [Jana 27.5.2018 19:49] | Reagovat
Vy,kteří jste znali Emila Linku věnujte mu tichou vzpomínku,zemřel.
Mirislav Kornilov [Ján Juríček 17.6.2018 08:27] | Reagovat
Vážení prítomní,

poznal niekto z vás p.Miroslava Kornilova z Libkovic; dnes by mohol mať
cca 72 rokov. Bol som s ním na vojne v Božicích u Znojma v rokoch 1964 až 1966.

Za správu ďakujem.
Píšte : slovensko00@yahoo.com
informace [Miroslav Myslivec 4.1.2020 17:33] | Reagovat
Hledám tel.číslo na Jana Břicháčka byl bych velice rád za kontakt.
Telef.číslo na mne 606530636
Moc děkuji
 Doplňte nebo upřesněte informace k tomuto místu
Jméno:
E-mail:
Pokud chcete automaticky zaslat odpovědi, uveďte Vaší emailovou adresu (v platném tvaru např. ja@seznam.cz). V rámci antispamové ochrany nebude Váš email nikde zobrazen. Poslouží pouze pro automatické zaslání odpovědí na Váš příspěvek.
Nadpis:
Komentář/Upřesnění:  
KOMENTAR NEBYL ULOZEN !!!
V rámci ochrany proti spamovým příspěvkům opište číslo 56 do následujícího políčka:

   


Processing time: 1074 msec.
IP address = 18.224.27.218
desktop version